Livrarea produselor:

Livrare exclusiv prin curier ! Nu se livreaza de la sediu ! Nu lucram cu numerar !

Stocul fizic si termenul de livrare pentru produse ce nu sunt pe stoc sau personalizate este comunicat prin mail sau telefonic de catre echipa de vanzari.

Costul transportului este in sarcina clientului - persoana fizica sau juridica.

Riscul transportului este in sarcina clientului in cazul persoanelor juridice.

Clientul trebuie sa verifice numarul de colete primite conform AWB (eticheta curierat lipita pe colet/colete) si daca acestea prezinta lovituri, deformari sau deteriorari, fiind necesar sa intocmiti un proces verbal de constatare impreuna cu agentul de curierat cu privire la aspectele neconforme observate. 

Riscul de deteriorare a produselor se transfera catre consumator (client persoana fizica) in momentul in care acesta intra in posesia fizica a produselor (conform OUG 34/2014, articolul 20). Orice reclamatii ulterioare receptiei produsului, in lipsa unui process verbal de constatare incheiat impreuna cu agentul de curierat, sunt nule.

Livrarea produselor pe teritoriul ROMANIEI se face numai prin curierii agreati de catre SIDRO COM SRL .

In cazul in care se doreste de catre client livrarea printr-un curier cu care nu avem relatii contractuale, SIDRO COM SRL va solicita plata 100% in avans a produselor comandate.

Comenzile plasate si confirmate se livreaza catre curier in maxim 2 zile lucratoare pentru produsele din stoc.

Nu ne obligam sa aprovizionam, sa detinem pe stoc sau sa comercializam produsele prezentate.

Pentru comenzi cu valori mari si/sau produsele ce nu sunt in mod uzual in stoc si/sau produse grele sau voluminoase se poate solicita plata in avans.

In cazul Platii cu Cardul sau OP in AVANS comanda se preda curierului doar dupa confirmare platii pe extrasul de cont.
Produsele personalizate intra in lucru dupa confirmarea platii acestora, iar termenul de executie este comunicat pentru fiecare solicitare.

Dreptul Legal de Retragere

Perioada de Retragere

Consumatorul (persoana fizica) beneficiaza de o perioada de 14 zile calendaristice pentru a se retrage dintr-un contract la distanta sau dintr-un contract in afara spatiilor comerciale, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere, conform O.U.G. 34/2014. Pentru a respecta termenul-limită de retragere, este suficient să trimiteți comunicarea de retragere înainte de expirarea perioadei de retragere. Perioada de retragere va expira la 14 zile după data livrării, adică data la care dumneavoastră intrați în posesia fizică a produsului sau, în cazul mai multor produse care fac parte dintr-o singură comandă și au fost livrate separat: ultima zi în care dumneavoastră intrați în posesia fizică a ultimului produs.

ATENTIE !

„Consumatorul" / "Consumatori" sunt DOAR PERSOANELE FIZICE.

Clientii cu personalitate juridica nu au dreptul sa denunte unilateral contractul, legislatia in domeniu referindu-se doar la persoanele fizice.

Produsele returnate NU trebuie sa prezinte:

- modificari fizice, lovituri, zgarieturi;

- ambalajul original rupt sau desfacut;

- etichete sau marcaje deteriorate;

- accesorii lipsa;

- urme de utilizare;

- interventii in service;

Nu primim colete fara o solicitare in scris de retragere/retur primita in prealabil pe e-mail in termen de 14 zile calendaristice de la plasarea comenzii !

Nu primim coletele pentru schimb de produse sau retur a caror costuri de transport nu au fost achitate de catre expeditor !

Nu primim colete cu ramburs !

Clientul este responsabil pentru deteriorarea sau pierderea produsului/produselor in urma transportului de returnare de produse catre SIDRO COM SRL !

Exceptări de la dreptul de retragere:

Nu poate fi invocat dreptul de returnare/renuntare, conform legislatiei in vigoare, pentru furnizarea de produse confecţionate după specificaţiile prezentate de consumator sau personalizate în mod clar si nici in cazul produselor ridicate de la sediul nostru sau a celor livrate direct de personalul nostru catre client.

Meniu

Apeleaza

Cont